GEZONDHEIDSSECTOR

Invoelbaar maken hoe neuspoliepen iemands leven beïnvloeden

NASALPOLYPS-header2

ACHTERGROND


Als je neuspoliepen hebt, ben je bekend met de constante loopneus, gezichtspijn en reukverlies. Toch blijft het een aandoening waar meer begrip voor nodig is.


IDEE


De campagne introduceert mensen in alledaagse situaties en biedt een glimp van wat het betekent om te leven met een atopische aandoening zoals neuspoliepen.

In elke video zie je hoe het is als je geur- en smaakzin je in de steek laat. Zoals bij Patrick, die niet meer kan genieten van de vertrouwde smaken van zijn moeders favoriete recepten.

De campagne werd uitgezonden in Denemarken, Zweden, Norwegen, Finland en IJsland.

JAAR

2024

UITINGEN

Social Campagne

MIJN ROL

Concept, Tagline, Art Direction

IN SAMENWERKING MET

Brons + Ten kate, Glenn da Silva 

Productie:
Director - Simon Becks
DOP - Jasper de Kloet

Creatives - Glenn da Silva, Gino Bodt
Producer - Vere Hakkes

Focus Puller - Lars Inhulsen
Gaffer - Jan Nelemans
Production Designer - Studio Bak
Stylist - Erika Merticaru
Make-up / hair - Minx

Edit - Johannes de Jong
Colorist - Remi Lindenhovius
Sound - David Coehorst

Selected Works

Media aandacht voor de problemen van dak- en thuisloze jongeren— Stichting Zwerfjongeren Nederland | Campagne, Print, PR-activatie

Taal vrijwilligers werven via een alledaags medium— Stichting Het Begint Met Taal | Campagne, Print

Ondersteuning van het invloedrijke werk van Empower Youth for Work— Empower Youth for Work | Campagne, Platform concept

Getting new language volunteers through an everyday mediumCommissioned | Creative Concept, Art Direction, Design

} // call custom javascript smp_custom_js(); // call it again for every page change window.addEventListener("sempliceAppendContent", function (e) { smp_custom_js(); }, false);