Geen spel zonder bal. Geen plezier en ontwikkeling zonder spel. Deze uitspraak onderstreept de fundamentele rol dat spelen heeft in ons leven. Met de tagline 'Play it forward' introduceren we verschillende unieke Right To Play materialen, met een donatie aan de stichting voor elk verkocht item.
Door middel van een multi-channel aanpak werd de campagne online gepromoot via het web, social media en buiten/winkelreclame. Om het extra aantrekkelijk te maken, kregen klanten die merchandise kochten de kans om een hockeyclinic te winnen door een gesigneerde hockeybal van een van de ambassadeurs te vinden.
Alle promoties leiden naar de actiepagina of online winkel, waar Hockeyliefhebbers allerlei Right to Play-materialen kunnen bestellen, waaronder een startpakket voor trainers.
De online content is ook vertaald naar buiten. Het is te zien in sportwinkels als roll-up banners en op de sportvelden (wisselende boodschap) als doelborden.
Selected Works
Buitengenieters bewust maken van TBE en het gemak waarmee je een teek oploopt— Tekenbeet | Campagne, Online
Invoelbaar maken hoe een atopische aandoening iemands leven beïnvloeden— Neuspoliepen | Campagne, Online
Het onder de aandacht brengen van een zeldzame en chronische huidaandoening— Prurigo Nodularis | 360º campagne
Media aandacht voor de problemen van dak- en thuisloze jongeren— Stichting Zwerfjongeren Nederland | Campagne, Print, PR-activatie
Een manifestfilm die het nobele werk van Oxfam Novibs zichtbaar maakt. - Duplicate— Oxfam Novib | Manifestfilm
Taal vrijwilligers werven via een alledaags medium— Stichting Het Begint Met Taal | Campagne, Print
Ondersteuning van het invloedrijke werk van Empower Youth for Work— Empower Youth for Work | Campagne, Platform concept
Getting new language volunteers through an everyday mediumCommissioned | Creative Concept, Art Direction, Design