Veel buitengenieters hebben geen volledig beeld van de risico's van teken, met name het TBE-virus, en weten niet precies hoe en waar ze deze kunnen oplopen. Zo kun je er bijvoorbeeld al één oplopen op de camping of terwijl je ligt te zonnen in de tuin. Ons doel is om bewustzijn rondom TBE te creëren en mensen op een luchtige, vermakelijke manier te laten zien dat je sneller een teek oploopt dan je misschien denkt.
In korte video’s op social media tonen we verschillende scenario’s waarin teken op de loer liggen; plekken waar je ze niet direct zou verwachten. De video's zijn kort, grappig, duidelijk en makkelijk te delen.
Selected Works
Invoelbaar maken hoe een atopische aandoening iemands leven beïnvloeden— Neuspoliepen | Campagne, Online
Hockeyliefhebbers mobiliseren om het internationale werk van Right to Play te steunen.— Stichting Right To Play | 360º campagne
Het onder de aandacht brengen van een zeldzame en chronische huidaandoening— Prurigo Nodularis | 360º campagne
Media aandacht voor de problemen van dak- en thuisloze jongeren— Stichting Zwerfjongeren Nederland | Campagne, Print, PR-activatie
Een manifestfilm die het nobele werk van Oxfam Novibs zichtbaar maakt. - Duplicate— Oxfam Novib | Manifestfilm
Taal vrijwilligers werven via een alledaags medium— Stichting Het Begint Met Taal | Campagne, Print
Ondersteuning van het invloedrijke werk van Empower Youth for Work— Empower Youth for Work | Campagne, Platform concept
Getting new language volunteers through an everyday mediumCommissioned | Creative Concept, Art Direction, Design